2010
Otwarcie pierwszego biura ds. zaopatrzenia
Pierwsze biura ds. zakupów otwarto w Szanghaju w Chinach. Jula potrzebowała wsparcia podczas wyszukiwania produktów i dlatego chciała mieć pracownika na miejscu w Chinach, który by się tym zajął, a także obsłużył kontakty z chińskimi fabrykami w kontekście warunków pracy i jakości produkcji. Biuro ds. zaopatrzenia ruszyło razem z organizacją Business Sweden, która wcześniej funkcjonowała pod nazwą Exportrådet (Szwedzka Rada ds. Handlu). Oznacza to, że Jula zatrudniła personel i wynajęła biuro w Chinach, podobnie jak inne przedsiębiorstwa otwierające swoje oddziały w Chinach. Wybór padł na Szanghaj, ponieważ to właśnie tam prowadziła działalność organizacja Business Sweden, a poza tym Szanghaj ma dobre połączenia lotnicze ze Szwecją.
Magnus Sigurd, dyrektor działu rozwoju biznesu, uczestniczył w tworzeniu biura ds. zakupów w Chinach. Tak o tym opowiada:
Kiedy otworzyliśmy biuro, cały personel stanowiła jedna osoba, natomiast teraz w biurze pracuje już około 10 osób zajmujących się różnymi obszarami, np. wyszukiwaniem dostawców, jakością i CSR. Przez te lata wspomagała nas organizacja Business Sweden, która cieszy się dużym poważaniem w Chinach, dzięki czemu było nam łatwo znaleźć personel o odpowiednich kwalifikacjach. Po jakimś czasie poczuliśmy się wystarczająco pewnie, aby założyć własną spółkę. Jula Asia powstała w 2016 roku i prowadziła działalność we własnym biurze.