Jula_Club.jpg

2012

Tytuł klubu klienta roku

Jula zdobyła nagrodę Retail Awards w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy dla klientów. Wyróżnienia Retail Awards przyznawane są przez organizację Svensk Handel we współpracy z czasopismem branżowym Market w celu wypromowania, nagrodzenia i docenienia odnoszących sukcesy przedsiębiorstw, osób i inicjatyw w branży handlu. Jury tak uzasadniło swój wybór:

„Stworzenie w krótkim czasie programu lojalnościowego, który naprawdę daje dodatkowe korzyści, nie jest łatwym zadaniem. Firmie Jula się to udało”. Członkom jury zaimponował szczególnie fakt, że firma Jula zdołała nakłonić do przystąpienia do klubu głównie mężczyzn, którzy generalnie są oporni w przypadku tego typu akcji. W uzasadnieniu wyboru laureata uwzględniono również fakt, że prace przebiegały szybko, jednocześnie w kilku krajach i z dobrze funkcjonującą komunikacją zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Program został uruchomiony jesienią 2011 roku i w tej chwili liczy przeszło 300 000 członków.